Wednesday 1 January 2014

HAPPY NEW YEAR 2014


Hai Peeps!!! 

Rasanya belum terlambat lagi i nak ucapkan HAPPY NEW YEAR 2014 buat semua kengkawan...
sorry lambat hapdet  update..haha,tenet wat problem lak..
ye la...dh 2 bulan x bayo bil sebab x guna..balik kg cuti sekolah.....
Hmm..cepat benar rasanya masa berlalu..umur pun makin bertambah..anak2 pun semakin membesar di depan mata...Alhamdulillah..
So, ape azam korang tahun ni????
Hmmm...aku??? Forward azam tahun lepas2 yang belom tertunai..
ape lagi..azam nak slim masih x tercapai..harap2 tahun ni turun la sikit kilossss..hahahaha
azam lain??? nak tingkatkan ekonomi family..harap tahun ni selesa skit, sebab tahun 2013 banyak sangat "sakit"..sabar jer laa...banyak sangattttt commitment..
huarghhhh!!!!! azam yang lain...nak tingkatkan skill memasak untuk suami  dan anak2..anak2 pun dah kuat makan sekarang...sebelum ni klu makan kat restoran order 2 pinggan jer...tp skrg ni kena order 3 pinggan..kadang2 tu tak cukup..iffat suka sangat makan...so, nak jimat blanjer pasni mama kena la rajin masak di rumah...
Seperkara lagi..azamku tahun ni nak tingkatkan amal ibadat..InshaAllah..teringin sangat nak gi umrah ni..harap2 dengan bisnesku yang tak seberapa ni dapat la aku kumpul duit nk tunaikan hajatku..
Oklah..tu jer la yg aku nak tulih...klu ikutkan banyak sangat azam dan impian aku..hahahaha..
Harapnya segala impian aku ni tercapai...:)

No comments:

Post a Comment